Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Πατέρας Φουντούλη: Είδα πως έβαλε τα στήθια του μπροστά για να προστατεύσει τα αδέρφια του

Επιστολή προς τους συναγωνιστές του στο κόμμα του  αδικοχαμένου γιού του, Γιώργου, έστειλε ο τραγικός πατέρας Λάμπρος Φουντούλης:

Αδέλφια του Γιώργου Φουντούλη.

Σαν πατέρας του Γιώργου θέλω να σας; Ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της ραγισμένης αλλά περήφανης καρδιάς μου για την συμπαράσταση και την στάση σας μετά την άνανδρη δολοφονία του Γιώργου του Μάνου και τον βαρύτατο τραυματισμό του Αλέξανδρου .

Θέλω να μιλήσω σαν πατέρας για το παιδί του. Τον συνοδεύσατε με τις τιμές που του άξιζαν στον δρόμο για την αθανασία. Δεν δώσατε το δικαίωμα σε κανένα να καπηλευτεί την θυσία του. Είμαι περήφανος για τις ιδέες του και τον Πατριωτισμό του.

Είδα πως έβαλε τα στήθια του μπροστά ανοίγοντας τα χέρια για να προστατεύσει τα αδέρφια του. Δεν είμαι εγώ που θα ακυρώσω τις ιδέες και τα πιστεύω του Γιώργου.

Ξέρω πως έχει ξεκινήσει απο αυτούς που χειρίζονται και τους χειρίζεται η εξουσία προσπάθεια σπίλωσης του ονόματός του.


Θα τον πουν φασίστα , νεοναζί και θα χρησιμοποιήσουν όλα αυτά τα επίθετα που ακούμε συνεχώς από τα κατευθυνόμενα μέσα ενημέρωσης.

Με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Εγώ ξέρω τι λεβέντη μεγάλωσα με τις αξίες και τις αρχές που με μεγάλωσε και εμένα ο πατέρας μου. Τις ίδιες αξίες μεταλαμπάδευσα και εγώ στο παιδί μου.

Έγινε ένας περήφανος ΕΛΛΗΝΑΣ που ήθελε να ζήσει σε μια καλύτερη ΕΛΛΑΔΑ.

Χωρίς κλέφτες απατεώνες λωποδύτες που βλέπουν τους Έλληνες σαν αριθμούς και τους ρημάζουν τις ζωές όπως τους προστάζουν οι διεθνείς τοκογλύφοι που θεωρούν την Ελλάδα αποικία τους.

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΙΜΑ. ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΞΑΡΤΗΤΗ ΟΧΙ ΜΕ ΒΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ όπως θα επιθυμούσε και ο Γιώργος μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :