Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Η απολογία ενός “απεργοσπάστη”

Με αφορμή το κείμενο της “Αντιπολεμικής Διεθνιστικής Κίνησης” ATLANTIS 105.2: ΑΘΛΙΟΙ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟΥΣ 2500 ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΣΑΜΑΡΑ-ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ, θα πω δυο λόγια τώρα που δεν έχω ακόμα λάβει κανένα εισιτήριο για τα Γκιουλάγκ, διότι στα όμορφα θέρετρα που θέλει να μας στείλει ο “φιλόσοφός” τους κος Ζιζέκ, δεν ξέρω αν θα έχουμε σύνδεση ίντερνετ. Όχι οτι αισθάνομαι κάποια ανάγκη να απολογηθώ στους συντρόφους αλλά είναι μια καλή αφορμή για να τα χώσω και συνήθως τέτοιες ευκαιρίες δεν τις αφήνω...

Κατά πρώτων να ξεκαθαρίσουμε πως ο Atlantis 105,2fm και οι συνάδελφοί μου παραγωγοί, δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις απόψεις μου. Όπως κι εγώ δεν φέρω καμία ευθύνη για τις δικές τους. Έχουμε καταφέρει εδώ και τόσα χρόνια ο Atlantis να είναι ένας σταθμός στον οποίο μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα όλες οι απόψεις και να συνυπάρχουμε άνθρωποι εντελώς διαφορετικών ιδεολογικών αντιλήψεων. Καταλαβαίνω πως αυτό το γεγονός δοκιμάζει τα όρια της αντίληψης των φίλων της Διεθνιστικής Κίνησης. Λέγεται ελεύθερη έκφραση ιδεών, σεβασμός στην γνώμη του άλλου και είναι έννοιες που δεν διαβιούν στις συχνότητες που έχουν κολλημένη την βελόνα του ραδιοφώνου τους...

Από κει και πέρα τώρα που έμαθα πως εκτός από ξενοφοβία, εχθροπάθεια, μισαλοδοξία, πάσχω και από... “Απεργοσπασία”, θέλω να ενημερώσω τους θεράποντες ιατρούς μου τα εξής:


1)Δεν ανήκω στη ΕΣΗΕΑ, στην ΠΟΕΣΥ, ούτε φυσικά στην ΠΟΣΠΕΡΤ, με αποτέλεσμα να μην απολαμβάνω μεν των προνομίων άλλων συναδέλφων, να έχω δε την ελευθερία να μην υπακούω στα προστάγματα των συνδικαλιστάδων του χώρου. Ως εκ τούτου δεν ήμουν υποχρεωμένος να υπακούσω στην τόσο βολική για την εξουσία εντολή φίμωσης των δημοσιογραφικών μικροφώνων, την ώρα που λαμβάνουν χώρα πρωτοφανή για την Ελληνική αλλά και Ευρωπαϊκή ιστορία γεγονότα...

2)Δεν αισθάνομαι συνάδελφος με τους περισσότερους εκ των κρατικοδίαιτων και πολλές φορές εξωφρενικά ακριβοπληρωμένων δημοσιογράφων της ΕΡΤ. Εγώ, όπως λέει και ο υπότιτλος της εκπομπής μας, είμαι υποκειμενικός δημοσιογράφος που λέω την άποψή μου. Εκείνοι είναι “αντικειμενικοί” δημοσιογράφοι που μέχρι προχθές μετέδιδαν την άποψη της εκάστοτε εξουσίας.

3)Δεν αισθάνομαι ταξικός αδελφός της Έλλης Στάη και κανενός ακριβοπληρωμένου κρατικοδίαιτου “συναδέλφου”. Πόσο μάλλον δημοσιογράφων που εισέπρατταν μέχρι πρότινος από 100.000 έως 300.000 ετησίως. Όπως δεν αισθάνομαι ταξικός αδελφός κανενός υψηλόμισθου δημοσίου υπαλλήλου.
Είμαι ουσιαστικά άνεργος, ενώ εκείνοι έχουν μόνιμη εργασία. Είμαι ανασφάλιστος ενώ εκείνοι έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Δεν πρόκειται να δω σύνταξη ποτέ μου, ενώ εκείνοι θα πάρουν και παχυλό εφάπαξ, Δεν αποζημιώθηκα ποτέ απο εργασία που απολύθηκα, ενώ π.χ. οι απολυμένοι της ΕΡΤ θα εισπράξουν αποζημιώσεις έως και 80.000 ευρώ. Ζω με 6.000 τον χρόνο την ώρα που αυτό το ποσό μπορεί να είναι οι μηνιαίες ή διμηνιαίες απολαβές τους. Με λίγα λόγια, ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.-

4)Ως Λούμπεν προλετάριος, δεν κατανοώ τα κελεύσματα της “επανάστασής” σας. Τα στημένα παιχνιδάκια προκαθορισμένων μεταβολών ελάχιστα με συγκινούν. Την ώρα που εσείς θέλετε να κάνετε το Ραδιομέγαρο “νέο πολυτεχνείο”, εμείς αγωνιζόμαστε για να απαλλαγούμε από την προηγούμενη γενιά του πολυτεχνείου που φορτώσατε στην πλάτη μας 38 χρόνια.

5)Οι καταγγελίες σας που μου προσάπτουν την κατηγορία του... “απολογητή του Σαμαρά”, σας εκθέτουν διότι αποδεικνύουν πως  δεν ακούσατε την εκπομπή για την οποία διαμαρτύρεστε. Δεν χρειάζεται να αναφέρω τα σημεία στα οποία εκφράσαμε την έντονη διαφωνία μας με το ξαφνικό κλείσιμο της ΕΡΤ. Ας ακούγατε την εκπομπή. Απλά θα πω πως η διαφωνία μας με την κίνηση του Σαμαρά δεν πηγάζει από την αντιδραστική αντίληψη διατήρησης των εξωφρενικών προνομίων κάποιων δημοσίων υπαλλήλων, όπως πηγάζει η δική σας. Αντιδρούμε διότι θεωρούμε εθνική ξεφτίλα να κλείνει μέσα σε λίγες ώρες το κρατικό κανάλι της χώρας, επειδή το απαίτησαν οι δανειστές μας.

Τέλος, σας υπενθυμίζω πως περιμένουμε κάποιον εκπρόσωπό σας να βγει στην εκπομπή και να τεκμηριώσει της καταγγελίες σας. Δεν είναι τίποτα... Ψάξτε βρείτε κάποιον που να μπορεί να μιλήσει. Είναι λίγο ξεφτίλα να κρύβεστε...

Γιάννης Παναγιωτακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :