Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Απάνθρωπο: Ο Σκαρμούτσος θα κάνει θητεία 3,5 εβδομάδων!

Πρωτοφανείς απόψεις για την υποχρέωση, αλλά και δικαίωμα, των Ελλήνων να προσφέρουν στην πατρίδα τους ακούστηκαν στην εκπομπή "Πρωινό μου" του MEGA από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο, ο οποίος κατατάσσεται αύριο στον Στρατό για να υπηρετήσει μία θητεία... τριών εβδομάδων!
Σύμφωνα με την εκτίμησή του "Κάποιος τον κάρφωσε" και τον καλέσανε να καταταχθεί!

«Έχω διπλή υπηκοότητα, ελληνική και αμερικανική. Όταν μένεις στο εξωτερικό για χρόνια, πρέπει να πας στρατό για έξι μήνες. Μέχρι να γίνεις 45 και το θέμα "ξεχαστεί". Εμένα κάποιος με "κάρφωσε" και παρουσιάζομαι αύριο. Έχω φάει φρίκη. Τώρα στα 43 μου και με την καριέρα μου να "τρέχει", γιατί τώρα κάνουμε τεράστια βήματα, μου λένε για 23 ή 45 μέρες μην κάνεις τίποτα...», είπε ο γνωστός σεφ για το γεγονός ότι παρουσιάζεται στο στρατό την Τρίτη.

Προφανώς ο κατά τα άλλα καλός σέφ, θεωρεί οτι όλοι εμείς που τον παρακολουθούμε και προσφέρουμε την τηλεθέαση πάνω στην οποία χτίζει την καριέρα του, είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού, για να καλύπτουμε με την δική μας θητεία τα κενά που αφήνει ο επαγγελματικός προγραμματισμός του. Μπορεί να λιώνεις στο σκοπέτο απ' τα “μπιφτέκια” του κάθε Σκαρμούτσου αλλά τουλάχιστον θα μπορείς να  δεις στο ΚΨΜ την εκπομπή του... Έτσι για να έχουμε και μία στοιχειώδη αίσθηση των ορίων του προκλητικού... 

Δεν υπάρχουν σχόλια :