Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ωχ! Άδειασμα Καπελέρη: "Ο κ. Παπακωνσταντίνου δεν μου έδωσε καμία λίστα"

Αυτό είναι άδειασμα!!! Καραμπάμ δόσιμο... Ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ κ. Καπελέρης μιλώντας στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, άδειασε εντελώς τον πρώην υπουργό οικονομικών: «Ο κ. Παπακωνσταντίνου δεν μου έδωσε καμία λίστα. Μου έδωσε εμπιστευτικά και ατύπως 10 ονόματα από ότι θυμάμαι και όχι 20 όπως λέει σήμερα για να κάνω έρευνα προφίλ και μόνο. Δηλαδή τι είναι αυτοί οι 10. Διαπίστωσα ότι δεν ήταν πολιτικοί, ούτε επώνυμοι οικονομικοί παράγοντες της τελευταίας 20ετίας. Κοίταξα μόνο τι δουλειά κάνουν, αν είναι άνεργοι, που μένουν και παρέδωσα στον υπουργό τα αποτελέσματα με τον ίδιο τρόπο που μου τα έδωσε. Δεν είδα την πλήρη λίστα και δεν θυμάμαι τα ποσά που είχαν τα 10 πρόσωπα ούτε το νόμισμα που ήταν», δήλωσε και συνέχισε: “Δεν είδα καμία λίστα. Μου έδωσε 10 ονόματα σε χαρτί. Δεν μου τα έδωσε να ερευνήσω αλλά να δω τι είναι αυτοί. Γιατρός, συνταξιούχος, άνεργος; Δεν παραδόθηκε σε υπηρεσία για έλεγχο. Αν είχα εντολή θα το έκανα”.  Ωχ... Πόνεσε... 

Δεν υπάρχουν σχόλια :