Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των «Αδελφών Λούμπεν», όπως αυτό εξελίχθηκε κατά την σημερινή εκπομπή, τα μέχρι στιγμής γεγονότα στο Μακεδονικό μέτωπο έχουν ως εξής.
Κατά τις 7.00π.μ. ομάδες ακτιβιστών με Ελληνικές σημαίες και χωρίς τα διακριτικά κάποιας οργάνωσης, άρχισαν να καταφθάνουν στο φυλάκιο της Νίκης στα σύνορα. Συνολικά μαζεύτηκαν περίπου 150 – 200 άτομα τά οποία εμπόδισαν την είσοδο στο πούλμαν που μεταφέρει στην Μελίτη το γνωστό μουσικοχορευτικό συγκρότημα από τα Σκόπια, προβοκάτορες δημοσιογράφους και στελέχη Σκοπιανών υπηρεσιών. Παράλληλα εμπόδισαν την είσοδο σε αμάξια με Αυστραλούς και Καναδούς υπηκόους που με Σκοπιανά σύμβολα ήθελαν να ταξιδέψουν στην Μελίτη για να το παίξουν… καταπιεζώμενη «Μακεδονική» μειονότητα. Σε οποιοδήποτε άλλο επαγγελματικό όχημα δεν δημιούργησαν κανένα πρόβλημα.
Η όλη ενέργεια στέφθηκε με επιτυχία έως τις 11.30 περίπου, όπου υπήρξε παρέμβαση εισαγγελέα για την σύλληψη ή την αποχώρηση των διαδηλωτών. Πολλά αμάξια επέστρεψαν προς τα Σκόπια με πιθανότερο προορισμό τον αγύριστο. Δεν γνωρίζουμε αν ο εισαγγελέας πάρει από το χεράκι το πούλμαν με τους Σκοπιανούς πράκτορες, για να το οδηγήσει στην Μελίτη. Σίγουρα όμως η ασφαλής μετακίνηση των επιβατών του, κάτω από αυτές τις συνθήκες, θα συγκέντρωνε καλές αποδώσεις ως πιθανότητα, σε κάποια ιστοσελίδα στοιχημάτων.
Ελπίζουμε το «Ελληνικό» κράτος να επιδείξει γρήγορα και υγιή αντανακλαστικά, παίρνοντας εντός των επομένων ορών εκείνα τα μέτρα που θα οδηγήσουν σε εκτόνωση της έντασης, από την οποία μόνον εκείνοι που μες την αναμπουμπούλα χαίρονται, μπορούν να βγουν κερδισμένοι…
Σε ζωντανή τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε στην εκπομπή, με τον εκδότη της εφημερίδος «Στόχος» κο Σάββα Χατζηπαρασκευά, ο οποίος βρίσκεται στο φυλάκιο της Νίκης, μας ενημέρωσε πως οι ακτιβιστές ετοιμαζόντουσαν να αποχωρήσουν, κατευθυνόμενοι προς την πλατεία της Φλώρινας, όπου καλούν τους κατοίκους της πόλης σε μία αυθόρμητη διαδήλωση κατά των Σκοπιανών προκλήσεων.
18 σχόλια :
Μα καλα πως γινεται οι 15-20 να γινονται 150-200? Γιατι παραπληροφορειτε και φανατιζεται τα φυντανια σας?
Μεχρι στιγμης στη Μελιτη ολα γινονται οπως καθε χρονο. Χοροι και τραγουδια στη γλωσσα που οι εκει κατοικοι αποκαλουν μακεδονικα και ειναι ιδια με την απο κει μερια των συνορων. Οι διαφοροι "ελληνοψυχοι" ειναι ελαχιστοι και απομονομένοι. Ειναι οπως λεει και ο σοφος λαος "Για τα πανυγηρια!"
Φιλαράκο δεν γίνονται όλα όπως κάθε χρόνο, πάρε κανένα τηλεφωνο πάνω να ενημερωθείς, φέτος άλλαξαν τα πράγματα, και ακόμη είναι η αρχή!
Αγαπητε, τα πραγματα ειναι καλυτερα απο τις αλλες χρονιες. Παρα το τρομοκρατικό κλίμα που προσπαθουν να περασουν τα κανάλια ο τοπικός πληθησμός συμετείχε μαζικα χτες βράδυ στις εκδηλώσεις και σήμερα προβλέπεται να ειναι ο περισσότερος απο κάθε αλλη φορα. Περα του οτι χορεύει και τραγουδά φετος με ολα αυτα που γινονται δεν εχει καμια δυσκολια ο κοσμος να εκφράσει την διαφορετικότητα του μπροστά στις καμερες και τους δημοσιογράφους.
Τηλεφωνο δεν χρειαζεται να παρω διοτι ειμαι στη Φλωρινα και στη Μελίτη. Οι φανφάρες των διαφόρων "στοκων" οτι δήθεν προστατευουν το πανυγηρι δεν εχουν καμία απολυτως βαση. Ειναι τοσο λιγοι και εξαφανισμένοι που δεν τολμούν καν να περασουν έξω απο το χωριο.
Αφηστε λοιπον την αναπαραγωγη ψευδών ειδήσεων και της προπαγανδας και αν έχετε τα κοτσια παραδεχτειτε το δικαιωμα μας να αποκαλουμε τους εαυτους μας οπως εμεις θελουμε.
Ενας από τους χιλιάδες "Ανυπαρκτους" που σημερα οπως και χθες θα χορευει και θα τραγουδά στη μητρική του γλώσσα.
to fugete ellines to horepses kala?
Φιλαράκο «από την Μελίτη», εσύ μπορεί να είδες από «εκεί» 15 – 20 άτομα, οι άνθρωποι όμως που βρισκόντουσαν φυλάκιο της ΝΙΚΗΣ είδαν πολύ περισσότερους, που δεν βρισκόντουσαν μόνο στους 100 που ήταν μπροστά στις κάμερες… Απλά να πούμε πως κατά την αποχώρηση των διαδηλωτών έφυγαν πάνω από 50 αμάξια.
Το ιδίωμα που λες σαφώς και δεν είναι «Μακεδονικό», αλλά καθαρά Σλαβικό. Το πια γλώσσα μιλούσαν οι Αρχαίοι Μακεδόνες μπορείς να το διαπιστώσεις με μία επίσκεψη στα αρχαιολογικά Μουσεία, είτε της Ελλάδος, είτε των Σκοπίων. Αν δεν θες να κουραστείς ιδιαίτερα μπορείς να δεις την αρχαία πλάκα που έχει τοποθετηθεί στην είσοδο του κοινοβουλίου των Σκοπίων, στην οποία αναγράφεται η λέξη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στα Ελληνικά και όχι στα Σλαβικά.
Από εκεί και πέρα, η γλωσσική ιδιαιτερότητα του καθενός είναι σεβαστή. Αυτοί που πρώτα απ’ όλους δεν την σέβονται, είναι κάποιοι Σωβινιστές πρακτορίσκοι που πάνω σε αυτή την ιδιαιτερότητα προσπαθούν να στήσουν παραμύθια «Μακεδονικής εθνικής μειονότητας» και αλυτρωτικά παιχνίδια.
Σλαβόφωνοι, ήταν οι περισσότεροι από τους Έλληνες της Μακεδονίας, απλά επειδή οι Οθωμανοί δεν τους επέτρεπαν να μιλούν την μητρική τους γλώσσα. Σλαβόφωνοι ήταν και σχεδόν όλοι οι ντόπιοι Μακεδονομάχοι (Καπεταν Κώτας κ.λπ) που πολέμησαν Σλάβους και Οθωμανούς για να ελευθερωθεί η Μακεδονία μας.
Αν λοιπόν εσύ θέλεις να αποκαλείς τον εαυτό σου «εθνικά Μακεδόνα», είσαι πράγματι ένας από τους ΔΥΟ χιλιάδες (2.000, ή 20 εκατοντάδες, ή 200 δεκάδες…) που ψηφίζουν το «ουράνιο τόξο» που ελεύθερα κατέβηκε στις εκλογές, χωρίς να το απαγορεύσει κανείς.
Καταλαβαίνεις λοιπόν πως, επειδή στις σχέσεις καλής γειτονίας τα πράγματα είναι αμοιβαία, για να αναγνωριστείτε εσείς ως ΓΛΩΣΣΙΚΗ μειονότητα, προϋπόθεση αποτελεί το να αναγνωρίσουν τα Σκόπια την μειονότητα των 200.000 (τουλάχιστον) Ελληνοβλάχων που ζουν εκεί, αν όχι ως Εθνική (όπως είναι), τουλάχιστον ως γλωσσική.
Επειδή σε βλέπω ευαίσθητο στα θέματα ιδιαιτερότητας, περιμένω να μας πείς με ποιον τρόπο θα βοηθήσεις κι εσύ για να αναγνωριστούν τα δικαιώματα των Ελληνοβλάχων των Σκοπίων.
Αγαπητε Lumpen:
Κανε το κόπο και μέτρησε πόσοι είναι στην οικογεννειακή φωτό που αναδημοσιεύουν όλα τα εθνικιστικά blog: 34 μαζί με το φωτογράφο.
Όσο για την Αρχαία μακεδονική και τη σχεση της με τη μητρική μας γλώσσα, φυσικά και δεν υπάρχει καμία σχέση. Και ούτε χρειάζεται να υπάρχει σχέση για να αποκαλειτε η μητρική μας γλώσσα μακεδονικη. Ετσι ονομάζεται τα τελευταία 150-200 χρόνια και έτσι την αποκαλούσε και το ελληνικό κράτος στις αρχές του αιώνα όταν έκανε τις απογραφές του.
Η γλωσική μας ιδιαιτερότητα δεν ηταν ποτέ σεβαστη απο το κράτος στο οποίο πληρώνουμε τους φόρους μας, και για την ελευθερία του οποίου οι παπούδες μας έχυσαν το αίμα τους. Είναι μια γλώσσα η οποία παρά τις διώξεις εναντίον της ακούγεται και τραγουδιέται ακόμη. Αλλά για πόσο ακόμα? Καιρός ειναι το κράτος μας να την προστατεψει όπως οφείλει να κανει και για τα Αρβανιτικα, τα ποντιακά και τα βλάχικα.
Αν κατάλαβα καλά υποστηρίζεις ότι ο πλυθησμός είναι σλαβόφωνος διότι οι τουρκοι δεν επετρεπαν να ομιλούν την μητρική τους γλώσσα (ελληνική να υποθέσω?). Αυτό ειναι γεγονός οτι πρωτη φορά το ακούω. Οι Τουρκοι αγαπητέ ποτέ δεν απαγορευσαν καμία γλώσσα σε κανένα. Διάβασε λίγο τα διάφορα απομνημονεύματα των μακεδονομάχων, να δεις ποιοί είχαν ισχυρές φιλίες μαζί τους. (βλεπε Μητροπολίτης Καραβαγγελης, κλπ..) Τον τουρκο τον ενδιέφερε απλά να πληρωνεις τους φόρους σου, δεν καταπιεσε ποτέ αλλοεθνεις για τη γλώσσα που μιλουσαν ούτε για τον θεό στον οποιο πιστευαν. Τα περι κρυφων σχολειων είναι τεράστια παραμυθια.
Το ουράνιο τόξο ειναι πολιτικό κόμμα και όχι "εθνικό" κομμα για να το ψηφίζει μαζικά όλος ο πλυθησμός. Παρεπιπτόντως πηρε πάνω απο 8 χιλιάδες ψηφους και όχι 2..
Ανοιξε ένα λεξικό για να δεις ποιες προυποθέσεις πρέπει να πληρεί μια ομάδα για να αναγνωρίζεται ως μειονότητα, έλα να ζησεις στη περιοχή και μετά ξαναπές μας πως δεν είμαστε μειονότητα.
Οι βλάχοι είναι ηδη αναγνωρισμενοι ώς ΕΘΝΙΚΗ μειονότητα και έχουν μέχρι και δικες τους εκπομπές στα Κρατικά τηλεοπτικα δικτυα των γειτόνων.
Όταν διαβάζεις το σύνταγμα των γειτόνων ψαχνοντας για δήθεν αλυτρωτικά στοιχεία μην πηδάς τα τμήματα όπου κατοχυρώνουν τα δικαιώματα των μειονοτήτων τους..
Legal Guarantees of Minority Rights
The Constitution of the Republic of Macedonia guarantees equality under the law and
does not discriminate against any citizens. They are to be treated equally regardless of sex,
skin color, ethnic or social origin, political affiliation, religious conviction, property
holdings or social status.
Minorities are recognized by the state as groups with particular rights and privileges.
1
In Article 48 of the Constitution of Macedonia there are special guarantees of minority
rights. Article 48 states:
1. Members of nationalities have the right to freely express, foster and develop their
national identity and its attributes.
2. The republic guarantees the protection of the ethnic, cultural, linguistic and religious
identity of nationalities.
3. Members of nationalities have the right to establish institutions of culture, art,
education and other associations in order to express, foster and develop their identity.
4. Members of nationalities have the right to instruction in their own language in primary
and secondary education, as determined by law. In schools where education is offered
in the language of a nationality, the Macedonian language must also be studied.
In the Constitution of the Republic of Macedonia and the rest of the national legislation the term
“nationality” corresponds to the term “national minority.” In Macedonia, Albanian, Turk, Roma,
Serb and Vlach minorities are designated as nationalities.
Ένα τόσο εύθραστο κράτος εχει το θάρρος να αναγνωρίζει τις μειονοτητές του. Το ελληνικό κράτος τι διάολο φοβαται?? Ειναι δυνατόν να πιστευετε οτι μπορούν να αλλάξουν τα σύνορα μιας χώρας που ανήκει στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαική ένωση??
Η αντίδραση των ελλήνων εθνικιστών είναι αυτή που δίνει τροφή στους γείτονες εθνικιστές να ψαχνουν μεγαλέξανδρους και παπαριες. Όσο σχεση έχεις εσυ με τον Περικλή και το Σωκράτη αλλη τόση έχουν και αυτοι με το Φιλιππο.. Οι Αρχαιοι Ελληνες και Μακεδονες είναι κληρονομια της ανθρωποτητας, οχι μονο δικη σου και δική τους.
Στο κάτω κάτω όλοι παιδια του αδάμ και της Εύας ειναι, ή μηπως εσυ είσαι "Ελ" απο τον σείριο??
Έβλεπα το δελτίο ειδήσεων και μού προξένησε ΑΗΔΙΑ η ΔΕΙΛΙΑ των διαπλεκόμενων μουμουέδων. Να τους βλέπεις να επαναλαμβάνουν σαν χεσμένοι (αυτή την εντύπωση έδιναν, ότι έτρεμαν από τον φόβο τους) ότι οι «χρυσαυγίτες», ήταν «λίγοι», «μόνον σαράντα», ότι το πούλμαν των φανατικών σκοπιανών κομιτατζήδων από την Αυστραλία (ναι, και φανατικοί σκοπιανοί κομιτατζήδες της Αυστραλίας ήλθαν!) έφυγε «μόνο του», «με δική του θέληση», «χωρίς να υπάρχει λόγος», διότι, εμείς, προς Θεού, είμαστε καλά παιδιά, και τους «λίγους χρυσαυγίτες» τους είχαμε απομονώσει με την... δημοκρατική αστυνομία μας, και τους κομιτατζήδες σκοπιανούς τους αγαπάμε, είμαστε καλά παιδιά, αλλά αυτοί φύγανε και γυρίσανε πίσω στα Σκόπια μόνοι τους, χωρίς να υπάρχει λόγος, εμείς τους αγαπούσαμε (και τους παρακαλούσαμε να έρθουν να μάς πηδήξουν -συγγνώμη για την έκφραση-, αλλά αυτοί έφυγαν...)
Τι καθωσπρεπισμός, τι ΔΕΙΛΙΑ, τι αναξιοπρέπεια, χαμέρπεια και εξευτελισμός, από τους εκφωνητές των δελτίων ειδήσεων μέχρι το ανώτατο επίπεδο της πολιτικής ηγεσίας...
Με τους χρυσαυγίτες έχω ιδεολογικές και πολιτικές διαφορές, αλλά, Ν' ΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. Τουλάχιστον, την ώρα που εγώ ήμουν στο... πληκτρολόγιο, αυτοί ήταν στα σύνορα. Και πάντως οι κομιτατζήδες από την Αυστραλία γυρίσανε πίσω, αφού έμαθαν ότι ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.
Οι δίγλωσσοι Έλληνες είναι πιο Έλληνες κι απ' τους Έλληνες. Όσοι επιτίθενται εναντίον της Ελλάδος (και υπερασπίζονται τους γυφτοσκοπιανούς κομιτατζήδες απατεώνες και σφετεριστές της κληρονομιάς της Μακεδονίας ΜΑΣ) κατά πάσαν πιθανότητα δεν είναι καν ντόπιοι Μακεδόνες, αλλά βαλτοί ψεύτες και προβοκάτορες, αριστεριστές προοδευτικάριοι αρνησιπάτριδες που παριστάνουν τους «μειονοτικούς» στα ιστολόγια για να αποπροσανατολίσουν. Μην πέφτετε στην παγίδα της προβοκάτσιας των αρνησιπάτριδων αριστεριστών.
Και κάτι ακόμη. Οι δίγλωσσοι και σλαβόφωνοι, βλαχόφωνοι και αρβανιτόφωνοι «γραικομάνοι» Έλληνες - Ελληναράδες με τα όλα τους - μόνοι τους και με χαρά μάθανε τα Ελληνικά και ξαναβρήκαν την χαμένη τους γλώσσα μόλις απελευθερώθηκε η Μακεδονία ΜΑΣ από τους τουρκαλάδες και τα βουλγαροκομιτατζήδικα σκυλιά! Εδώ ο ίδιος ο Μάρκος Μπότσαρης έγραψε ελληνο-αρβανίτικο λεξικό! Ο καπετάν Κώττας πέθανε φωνάζοντας ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ, τις μόνε ελληνικές λέξεις που είχε προλάβει να μάθει! Γι' αυτό λέω, αυτοί οι Έλληνες της Μακεδονίας ΜΑΣ, πιο Έλληνες ήταν! Οι κομιτατζήδες σκοπιανολιγούρηδες αρνησιπάτρηδες που τραβάνε τα καλσόν τους τώρα, δεν είναι καν Μακεδόνες. Γενίτσαροι προοδευτικάριοι του Κολωνακίου είναι.
Για δείτε κι εδώ για το κομτατζήδικο Σύνταγμα των γυφτοσκοπιανών:
«Η Επεκτατική Πολιτική της FYROM δια μέσου του Συντάγματος της»
Φίλε «ανώνυμε», επέτρεψε μου να σου πώ πως καλό είναι να μην διαβάζουμε την ιστορία μόνον από τα βιβλία που εκδίδει το ίδρυμα Σόρος.
Για πες μου φίλε, πια απομνημονεύματα Μακεδονομάχων φανερώνουν φιλικές σχέσεις με τους Τούρκους;
Πιθανών όπως πρώτη φορά (!!!) άκουσες πως σε πολλές περιόδους και περιοχές της τουρκοκρατίας οι ομιλούντες την Ελληνική είχαν ειδική μεταχείριση (από ειδικό φόρο –την δεκάτη κ.α.- έως ειδικές εκπλήξεις – παιδομάζωμα κ.λπ.-), τώρα θα ακούσεις πρώτη φορά αυτό που ξέρουν όλοι: πως δηλαδή τον Παύλο Μελά –αρχηγό των ανταρτικών σωμάτων στην Μακεδονία- τον σκότωσε Τουρκικό απόσπασμα που τον κυνήγαγε από χωριό σε χωριό. Μάλλον οι συγκεκριμένοι Τούρκοι στρατιώτες δεν είχαν πληροφορηθεί καλά για τις καλές σχέσεις των προϊσταμένων τους με τους Μακεδονομάχους…
Το παράδειγμα επίσης του Γερμανού Καραβαγγέλη που αναφέρεις, είναι πράγματι χαρακτηριστικό των καλών σχέσεων με τους Τούρκους κατακτητές:
Αποσπάστηκε το 1908 από την Καστοριά κατόπιν των αφόρητων πιέσεων που ασκούσαν οι Τούρκοι στο Πατριαρχείο, και διορίστικε στην άλλη άκρη του Ελληνισμού, στην Αμάσεια του Πόντου.
Εκεί μετά την αποβίβαση του Κεμάλ και την αρχή της Γενοκτονίας Αρμενίων και Ποντίων, οργάνωσε πολλά από τα αντάρτικα σώματα του Πόντου.
Γι’ αυτή του την δράση συλλαμβάνεται και φυλακίζεται το 1917 από τους «φίλους» του Τούρκους.
Το 1922 από τους ίδιους «φίλους» καταδικάζεται σε θάνατο, μαζί με τους συνεργάτες του, τον Επίσκοπο Ζήλων Ευθύμιο Αγριτέλλη και τον Πρωτοσύγκελλό του Πλάτων Αϊβαζίδη, οι οποίοι και πεθαίνουν μαρτυρικά. Ο Γερμανός Καραβαγγέλης διασώζεται στο τσάκ καθώς το Πατριαρχείο τον εκλέγει με συνοπτικές διαδικασίες Μητροπολίτη Ιωαννίνων και τον φυγαδεύει κάτω από δραματικές συνθήκες στην Αθήνα.
Μπράβο φίλε… εύστοχο παράδειγμα διάλεξες…
Όσων αφορά στα Γλωσσικά ιδιώματα δεν θα με βρεις εντελώς αντίθετο. Πράγματι η πολιτική του ελλαδικού κράτους απέναντι τους υπήρξε από ηλιθιώδης έως –Εθνικά- εγκληματική. Και το λέω αυτό διότι οι καρεκλοκένταυροι των Αθηνών ουδέποτε μπορούσαν να κατανοήσουν πως οι Πομάκοι π.χ. δεν μιλούν Τουρκικά και δεν είναι Τούρκοι αλλά Έλληνες. Όπως δεν μπορούσαν να κατανοήσουν πως οι Σλαβόφωνοι της Μακεδονίας είναι ακραιφνείς Έλληνες που –όπως πολύ σωστά αναφέρεις- πολλές φορές στην ιστορία έχυσαν το αίμα τους για την Ελλάδα. Έτσι χάριζαν ολόκληρους πληθυσμούς στους γείτονες μας, που άλλο δεν ήθελαν από πατήματα στήριξης του επεκτατισμού τους…
Όπως καταλαβαίνεις όμως δεν μπορεί να ονομάζεται ως «Μακεδονική», μία γλώσσα που όπως παραδέχεσαι ομιλείται στην περιοχή μόλις τα τελευταία 150 – 200 χρόνια. Η Μακεδονική ιστορία αριθμεί τουλάχιστον 9.000 χρόνια. Η πινακίδα της Καστοριάς, με την γραμμική Ελληνική γραφή, χρονολογείται στο 7.000 π.Χ. Αν ένα ιδίωμα που ομιλούν κάποιοι Μακεδόνες τα τελευταία 150 – 200 χρόνια πρέπει να ονομαστεί ως «Μακεδονική γλώσσα», τότε η γλώσσα που ομιλούν όλοι οι Μακεδόνες για 9.000 χρόνια, πως πρέπει να ονομαστεί;
Το «ουράνιο τόξο» πήρε περίπου 7.000 ψήφους όταν κατέβηκε στις εκλογές συνεργαζόμενο με την ΟΑΚΚΕ και 2.000 κάτι όταν κατέβηκε μόνο του. Αποτελεί ένα καθαρά «μειονοτικό» - αποσχιστικό κόμμα και όχι απλά ένα «πολιτικό».
Οι κάτοικοι της Μελίτης, πλην ελάχιστων, μια χαρά Ελληνική συνείδηση έχουν. Ελληνικές και Βυζαντινές σημαιούλες βάζουν στο πανηγύρι του προφήτη Ηλία και «είμαστε Έλληνες» λένε στους δημοσιογράφους… Αν όμως υπάρχουν κάποιοι που αισθάνονται Σκοπιανοί, δεν έχουν παρά να συγκεντρώσουν υπογραφές και να προσφύγουν στα αρμόδια κρατικά και Ευρωπαϊκά όργανα για ο,τι θέλουν… Δεν νομίζω το ελλαδικό κράτος να προβεί σε καμιά γενοκτονία. Εδώ ούτε ένα πούλμαν με Σκοπιανούς προβοκάτορες δεν είχε το σθένος η κυβέρνηση να γυρίσει πίσω. Το πιθανότερο είναι να σας χρηματοδοτήσει, όπως κάνει με τον κο Δημητρά που έχει αναλάβει εργολαβικά την ανεύρεση ανύπαρκτων εθνικών μειονοτήτων…
Η Σκοπιανή κυβέρνηση του νεοναζιστικού VMRO, που τόσο «φιλελεύθερη» και «ανοιχτή» θέλεις να μας την παρουσιάσεις, δεν έχει αναγνωρίσει καμιά ΕΛΛΗΝΟβλαχική μειονότητα. Μιλάει το σύνταγμά σας για «βλάχους», θεωρώντας πως αυτοί είναι εθνικά Ρουμάνοι και όχι Έλληνες όπως στην πραγματικότητα είναι. Αν θέλεις να δείς μία πραγματική εικόνα της Ελληνικής μειονότητας των Σκοπίων, μπορείς να επισκεφτείς το http://northmacedonians.blogspot.com/, για να καταλάβεις πόσο όμορφα περνούν οι Έλληνες στο κράτος που έχεις ως ίνδαλμα.
Σαφώς εμείς οι Έλληνες έχουμε πολύ μεγαλύτερη σχέση με τον Περικλή και τον Σωκράτη από αυτή έχουν οι Σκοπιανοί με τον Έλληνα βασιλέα Φίλιππο. Ετούτο δεν παύει να κάνει τις μορφές αυτές παγκόσμια κληρονομιά…
Εγώ για να ακριβολογούμε δεν είμαι βέρος Σείριος. Είμαι από λίγο πιο δίπλα. Από τον πλανήτη του «μικρού πρίγκιπα» του Σεν Eξιπερύ…
Ποια ΕΛΛΗΝΟβλαχικη μειονότητα?? Τι παει να πει ΕΛΛΗΝΟβλαχοι?? ΕΛΛΗΝΟαρβανίτες? ΕΛΛΗΝΟτσιγγάνοι??
Βλαχοι Αρβανιτες και Τσιγγανοι ειναι οι ανθρωποι, χωρίς κανένα πρόθεμα.
Το πως το ελληνικό κράτος "κατάφερε" να ομογενοποιήσει τις ανεξάρτητες εθνότητες σε ΕΛΛΗΝΕΣ ειναι γνωστό παγκοσμίως. Μονο οι "ελληνες" φαινεται να μη το γνωρίζουν.
Οι πομάκοι μιλουν την ίδια γλώσσα με τους Μακεδόνες αγαπητε.. Δεν προκειτε ποτέ να συνενοηθείς εσύ μαζί τους..
Ο Γερμανος Καραβαγγέλης ήταν απο τους μεγαλύτερους εγκληματίες που πέρασαν από τη βαλκανική γη. Υπάρχουν αμέτρητα στοιχεία στα βιβλία των μακεδονομάχων που συνηγορούν σε αυτο. Έχει σφάξει ολόκληρα χωριά αυτός και οι εγκληματίες φυγόδικοι Κρητικοι..
Το οτι ο Παυλος Μελάς σκοτώθηκε απο Τουρκικο απόσμασμα σε μάχη ειναι αβάσιμο. Οι περισσότερες μαρτυρίες συγκλίνουν οτι ο άνθρωπος απο φίλια πυρά πήγε..απλά εξυπηρετούσε την ελληνική προπαγάνδα να τον κανει Ηρωα.
"ο θάνατος του Μελά προήλθεν εκ παρεξηγήσεως, των τουρκικών αποσπασμάτων υποθετόντων ότι η ελληνική συμμορία είναι βουλγαρική" -λεπτομέρεια που, όπως σημειώνει το 1905 ο πρόξενος Μοναστηρίου, "ευλόγως τηρείται μυστικόν" από την κοινή γνώμη.
Θα συνυστούσα να μελετήσεις προσεκτικά τα γράμματα του Παυλου Μελά προς τη γυναίκα του. Σε ένα απο τα πολλά σημεια που αναφέρεται στον τοπικό πλυθησμό θα διαβάσεις:
«Δεν εννοήσαμεν αν η γλώσσα ήτον η μακεδονική ή η ελληνική».
Το 1905 εξηγούσε πως ο Μακεδονικός Αγώνας διεξάγεται μεταξύ «Ελληνιζόντων Μακεδόνων» και «Βουλγαριζόντων Μακεδόνων» αλλά «η εθνότης είναι η αυτή και εις τας δύο ταύτας κατηγορίας, ήτοι η Μακεδονική»
Πρακτορας των σκοπιανών ο Παυλος Μελάς??
Αλλη "εθνικά ύποπτη": Π. Δέλτα στα μυστικά του Βάλτου παρακαλω: «εθνική συνείδηση είχαν τη μακεδονική μονάχα»
Εθνοπροδότης και ο Ευάγγελος Αβέρωφ? Για «μακεδονική γλώσσα η οποία ομιλείται στα Σκόπια και έχει γραμματικήν και συντακτικόν» έκανε λόγο το 1959 στη Βουλή.
Απο τα μή λογοκριμένα απομνημονεύματα του Καραβαγγέλη:
«Είναι αλήθεια πως οι Τούρκοι ποτέ δε μας κτυπούσαν με όρεξι.
Γιατί ακόμα δεν είχαμε να μοιράσουμε τίποτα μαζί».
*στιχομυθία του Καραβαγγέλη με τη Δέλτα, όσον αφορά
την πηγή εξοπλισμού των πρώτων Μακεδονομάχων:
«-Είπατε πως τους δώσατε όπλα και πολεμοφόδια. Πού τα βρήκατε εσείς; -Μου τα πουλούσαν οι ίδιοι οι Τούρκοι. Εστελνα κάποιον και τους ζητούσε όπλα.
"Τι τα θέλετε;" ρωτούσαν. "Για τους Βουλγάρους", απαντούσε. Και του έδιναν».
Οι "Μακεδονομάχοι" έκαναν κοινά αποσπάσματα με τους Τούρκους. Εχθρός ήταν ο τοπικός πλυθησμός και η βουλγαρική προπαγάνδα, όχι οι Τουρκοι. Πολύ σπάνια οι Τούρκοι έρχονταν σε αντιπαράθεση με τους Έλληνες.
Απομν. Βάρδα, Εκδόσεις Πετσίβα:
Μπαίνοντας στα πρώτα ελληνόφωνα χωριά των Γρεβενών, οι μακεδονομάχοι γίνονται δεκτοί με ενθουσιασμό από Ελληνες κατοίκους «αναμένοντας εναγωνίως την αποτίναξιν του ζυγού» -του οθωμανικού, εννοείται. Ο Βάρδας, αντιθέτως, τους κάνει «σύστασιν» για «αναμονήν των αισθημάτων των μέχρι καταλλήλου χρόνου», αφού στόχος του είναι η σύμπλευση με την οθωμανική εξουσία στην καταστολή των κομιτατζήδων (τ. Α', σ. 17).
«Οι Τούρκοι δεν φαίνονται και πολύ να μας καταδιώκουσι, εννοείται αι Αρχαί, οι εντόπιοι τουναντίον, μεγάλοι και μικροί, φαίνονται πολύ ευχαριστημένοι», γράφει στις 25.2.1905. «Προχθές είχον συνέντευξιν μετά τινος κεχαγιά Αλβανού είς τι τσιφλίκι βέη, όστις πολλάς υπηρεσίας θα μας παράσχη, αρκεί να είναι ασφαλής διά τας εργασίας του εις τα χωρία μας» (τ. Α', σ. 90).
Δυόμισι χρόνια αργότερα, η σύμπραξη αυτή περιλαμβάνει δολοφονίες επί παραγγελία (τ. Β', σ. 801), ακόμη και κοινές στρατιωτικές επιχειρήσεις. Στην επιδρομή των μακεδονομάχων στο Αετόζι (20.10.1907), λ.χ., συμμετέχουν 10 Τούρκοι μισθοφόροι. «Εχουν μεγάλην μανίαν, θα κάμη καλές δουλειές με αυτούς», ενημερώνεται ο Βάρδας από τον επικεφαλής τους, καπετάν Ανδριανάκη. «Αλλά τον πέθαναν εις τα χρήματα. Και ως γνωρίζω, χωρίς λεπτά δεν κάνουν τίποτα» (τ. Β', σ. 997). Η συγκεκριμένη επιχείρηση θεωρείται πάντως «καλλίστη επιτυχία», καθώς «εκάησαν 14 οικίαι, 16 αχυρώνες και άνω των 60 μεγάλων οικιακών ζώων», ενώ υπήρξαν «4 άνδρες φονευμένοι και 4 γυναίκες και 4 άνδρες βαρέως πληγωμένοι» (σ. 995 & 998). Ακόμα μεγαλύτερος ενθουσιασμός συνοδεύει ωστόσο την τυφλή σφαγή 8 κατοίκων του Ξινού Νερού, οι οποίοι είχαν πάει να κόψουν ξύλα (15.9.1907), «διότι πρώτην φοράν φονεύονται παρ' ημών άνθρωποι εκ του φανατικού τούτου χωρίου» (τ. Β', σ. 933).
Όσο για την αποψή του για τους σλαβομακεδόνες οπλαρχηγούς Κώτα, Παπασταύρο Τσάμη και Παυλο Κύρου: «όρνεα αρπακτικά, δι' ουδέν άλλο σκεπτόμενα ή διά την τσέπην των» (τ. Α', σ. 68).
Καλή χώνεψη...
Αναμασημένο το φαγητάκι του «ιού» (http://www.iospress.gr/extra/makedoniko-2.htm) που μας σέρβιρες αδελφέ. Δεν νομίζω πως φτάνει για να χωνέψουμε το παραμύθι…
Πάμε λίγο να δούμε τις «καλές» σχέσεις κάποιων Σλαβόφωνων Ελλήνων οπλαρχηγών με τους Τούρκους και Τουρκαλβανούς Μπέηδες και Αγάδες της Μακεδονίας:
- Τάκης Νάτσιος ή Περήφανος. Ήταν υπαρχηγός τού Μπρούφα. Στις 15-8-1896, ό Τάκης, ό επίσης σλαβόφωνος υπαρχηγός από τό Μεγάροβο Κωνσταντίνος Γκούντας κ.α. μαζεύθηκαν στο Μοναστήρι τής Παναγιάς τής Στρώμνιτσας κοντά στο χωριό Λουμπόϊνο (πού σήμερα βρίσκεται στα Σκόπια) κι από εκεί έστειλαν προκήρυξη προς τούς κατοίκους τής Μακεδονίας καί τούς ξένους προξένους εξηγώντας τούς λόγους τής ανάληψης δραστηριότητας. Το ελληνικό στοιχείο είδε με ανακούφιση τις επιτυχίες τού Τάκη στα Κορέστια, αλλά τό σώμα του διαλύθηκε σε μάχη με τούς Τούρκους στο Μπούκοβο τό Σεπτέμβριο τού 1896.
- Γούλας Γκρούτας. Ηγήθηκε αντάρτικου σώματος τό 1896, στο οποίο εντάχθηκε καί τό σώμα τού Καρβελά, πού συνεργαζόταν με τόν Π. Βερβέρα.. Ο Γκρούτας έμεινε στην ιστορία σαν τιμωρός τού Αλβανού μπέη τού χωριού Πλέσια (Μελίσσι) Γρεβενών, πού έδειχνε υπέρμετρη σκληρότητα προς τούς Έλληνες. Τό σώμα του συγκρούσθηκε με τούς Τούρκους κοντά στα Ανάβρυτα (Βρέσθενα).
- Ναούμ (ης) Κύρου. Αρνήθηκε νά προσκυνήσει τόν μπέη τού Ζέλοβου (Ανταρτικού) καί με συντρόφους τον επίσης σλαβόφωνο Ζούρκα, τον Τσολάκη κ.ά. εκτέλεσε τον μπέη μαζί με τούς πέντε τουρκαλβανούς σωματοφύλακές του. Επί χρόνια γύριζε στα βουνά πολεμώντας τούς Τούρκους. Ο Αμπεντίν μπέης για νά τόν εκδικηθεί έπιασε δύο συγγενείς του, τον Μαύρο καί τόν Βέϊνο καί τούς κάρφωσε σ’ ένα δένδρο στις Καρυές τής Πρέσπας. Σε μία συμπλοκή κοντά στο Ανταρτικό σκοτώθηκε ό σύντροφός του Τσολάκης καί σ’ ένα μοναστήρι κοντά στην Καστοριά ό Ζούρκας. Δεν άργησε νά έρθει καί ή σειρά του. Προδόθηκε καί οι αγάδες τής Λευκώνας τού έκοψαν τό κεφάλι καί τό γύριζαν καρφωμένο σ’ ένα ξύλο θριαμβευτικά στην Καστοριά καί στα γύρω χωριά.
- Ναούμης Κωνσταντινίδης. Καταγόταν από την Ιεροπηγή (Κωστενέτσι). Γενναίος οπλαρχηγός έγινε ό φόβος καί ό τρόμος των Τούρκων στην περιοχή των Κορεστίων. Μία πράξη του δημιούργησε θρύλο γύρω από τό όνομά του. Μία βραδιά ραμαζανιού τού 1880 μπήκε μέσα στη Φλώρινα καί απήγαγε τόν Τούρκο καϊμακάμη (έπαρχο).
Πηγή: Ιωάννης Χολέβας, Οι Έλληνες σλαβόφωνοι της Μακεδονίας, εκδ. Πελασγός, 1999.
Η δράση των Ελλήνων οπλαρχηγών και η οργάνωση των ανταρτικών σωμάτων των Μακεδονομάχων ήρθε ως απάντηση στην εγκληματική δράση του Βουλγαρικού Κομιτάτου. Εκείνοι την περίοδο υπήρχαν πράγματι πολλοί βούλγαροι στην Μακεδονία, συντριπτική πλειονότητα όμως των κατοίκων της παρέμενε Ελληνική.
Στα 1885 ο Γραμματέας της Βουλγαρικής Εξαρχίας Σιόπωφ ομολογούσε: "Τα μεγάλα και δευτερεύοντα κέντρα είναι εξ ολοκλήρου εξελληνισμένα και υπό την επιρροήν των Ελλήνων και Γραικομάνων. Η Ελληνική Γλώσσα κατακτά έδαφος. Εις το Μοναστήριον - τα Βιτόλια - όπου προ ετών οι κάτοικοι ήσαν καθαροί Βούλγαροι, σήμερον δεν ακούγεται η Βουλγαρική Γλώσσα, ει μη κατά τας ημέρας της αγοράς, ότε συρρέουν έξωθεν οι χωρικοί. Θα δυνηθούν άραγε να κερδίσουν την Μακεδονίαν οι Βούλγαροι αν σήμερον εγίνετο δημοψήφισμα; Είμεθα βέβαιοι ότι το μεγαλύτερο μέρος της Μακεδονίας θέλει πετάξει εκ των χειρών μας και οι Έλληνες θέλουν εξ' άπαντος κερδίσει, διότι οι πλείστοι των κατοίκων θα δηλώσουν ότι είναι Έλληνες".
Ο σουλτάνος με φιρμάνι του αναγνώρισε την απόσχιση της βουλγαρικής εξαρχίας από το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης και εξέδωσε σχετική διαταγή (αρ.10) σύμφωνα με την οποία θα αναγνωρίζονταν ως Βουλγαρικές κοινότητες όσες τα 2/3 των κατοίκων τους θα δήλωναν πιστοί στην Εξαρχία.
Έτσι οι Βούλγαροι προσπάθησαν να κάνουν συστηματικό αγώνα εκβουλγαρισμού των Ελλήνων και στράφηκαν σε πρώτη φάση προς τούς σλαβοφώνους, οι οποίοι όμως δεν έδειξαν αυτή τή διάθεση.
Ή αντίδραση αυτή των σλαβοφώνων τής Μακεδονίας οδήγησε τούς Βουλγάρους στην ίδρυση τής Ε.Μ.Ε.Ο. τό 1893 καί στην αποστολή ενόπλων συμμοριών στη Μακεδονία για νά επιτύχουν με τό όπλο ό,τι δεν μπόρεσαν με την πειθώ καί την προπαγάνδα.
Οι ωμότητες των Βούλγαρων Κομιτατζήδων σε βάρος των Ελλήνων της Μακεδονίας περιγράφονται στην "Κυανή Βίβλο" που εξέδωσε η Βρεττανική Κυβέρνηση το 1903. Ιδού ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα: "Η δολοφονία είναι το κυριώτερον όπλον των βουλγαρικών κομιτάτων. Προ ουδενός υποχωρούσιν. Οι Έλληνες είναι κυρίως τα θύματά των. Κατά χιλιάδες εφονεύθησαν οι Έλληνες κατά τα τελευταία πέντε ή εξ έτη... αθώων και αόπλων εκβιάσεις, ληστείαι, δολοφονίαι ανδρών και γυναικών, ανελεήμονα βασανιστήρια Ιερέων, Ιατρών, Διδασκάλων κατακρεουργήσεις, Ιερών Ναών εμπρησμοί... καταστροφή Χριστιανών Ορθοδόξων... γενική τρομοκρατία, πλημμύρα αίματος".
Φυσικά αυτά έχει ξεχάσει ο «Ιός» να τα αναφέρει στο αφιέρωμα που μας μετέφερες. Και σίγουρα εσύ και πάλι θα τα ακούς για πρώτη φορά….
Ως απάντηση στην εγκληματική δράση των Βούλγαρων άρχισε από ντόπιους οπλαρχηγούς, και από τον Γερμανό Καραβαγγέλη τον Ίωνα Δραγούμη και άλλους να συγκροτείται στην συνέχεις η οργανωμένη Μακεδονική αντίσταση…
Ουδείς υποστηρίζει πως δεν υπήρξαν ακρότητες και από την δική μας μεριά. Όμως όταν σε μία σύραξη η μία μεριά (η Βουλγαρική εν προκειμένω) αρχίζει να σφάζει και να βασανίζει αμάχους (η Δέλτα επίσης, στο μυθιστόρημα που χρησιμοποιείς ως πηγή έχει αρκετές ανατριχιαστικές περιγραφές), τότε δύσκολα κάποιος μπορεί να σταματήσει τον κύκλο της εκδίκησης.
Αυτά προς το παρόν, αν θέλεις επανέρχομαι και με άλλα στοιχεία…
Lumpen malaka emeis oi Ellines den ehoume na apodeixoume tipota kai se kanena.Alloi einai upo dialusi.Slavokaimene o Ellinas einai o teleutaios pou tha fovithei tin istoria.To peirama apetihe cia good bye van fakulo Skopia
Με την ίδια λογική σου και συ αναμασας από δω:
http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2006/12/3.html
Ανεφερα πηγές των ιδίων των "μακεδονομάχων" ΜΗ ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΕΣ απο το ΙΜΧΑ...
Γιατί ειναι κακό να κανεις copy-paste από κει οταν αναφερεις οτι αρχική πηγη είναι τα απομνημονευματα που έχουν φωτοτυπηθεί από τα αρχεία του ελληνικου κράτους ΠΡΙΝ αυτά χαθούν μυστηριοδώς?? Ευτυχώς υπάρχουν ανθρωποι οι οποίοι ενδιαφέρονται για ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και όχι τα αλλοιωμένα στοιχεία λόγω εθνικής προπαγάνδας είτε της μιας είτε της άλλης πλευράς.
Δεν αμφισβητεί κανεις ότι η Ελληνική αντίδραση στην Βουλγαρική προπαγάνδα είχε ακριβώς τον ίδιο χαρακτήρα, χρησιμοποιούσε τις ίδιες μεθόδους και όλα αυτά εις βάρος του τοπικού πλυθησμου που δεν προσδιορίζονταν ΟΥΤΕ ως ελληνικός ΟΥΤΕ ως βουλγαρικός.
Ποίος ο λόγος να αυτοοργανωθούν οι γηγενείς πλυθησμοι και να αναφωνούν ¨ΜΑΚΕΝΤΟΝΙΑ ΖΑ ΜΑΚΕΤΟΝΤΣΙΤΕ" αν ήταν βουλγαρίζοντες ή ελληνίζοντες??
Τα πρώτα τμήματα που στάλθηκαν απο την τους εθνικιστές υποστηρικτές (και τελικά μακελάρηδες του απλού κόσμου με τις μπαρούφες τους) της μεγάλης Ιδέας είχαν αποκληστικό στόχο την αναχαίτηση της βουλγαρικής προπαγάνδας, και ΟΧΙ την απελεθέρωση απο τους Τουρκους. Ας τελειώσει επιτέλους αυτο το παραμύθι... Και οι μεν και οι δε (βουλγαροι και ελληνες) απλά έπαιζαν το παιχνίδι των μεγάλων δυνάμεων.
Ο Καραβαγγέλης (ο οποίος πέθανε άσημος και εξόριστος απο το ίδιο το ελληνικό κράτος) ήταν ενας αιμοσταγής δολοφόνος ο οποίος εξυπηρετούσε τους σκοπούς του πατριαρχείου απέναντι στην εξάπλωση της τότε σχισματικής Εξαρχείας.
Δεν αναφέρω κάπου ότι οι σλαβόφωνοι οπλαρχηγοί συνεργάζονταν με τους Τουρκους. Ανάφερα στοιχεία της συνεργασίας των ελληνων μακεδονομάχων και του Καραβαγγέλη με τους Τούρκους. Όπως ακριβώς συνεργάζονταν και το πατριαρχείο πρίν το 1821 μαζί τους στη καταπίεση των πλυθησμών του ελλαδικού χώρου. Τα παραμύθια περι "ελληνορθοδοξίας που προστάτεψε τον ελληνισμό" και Κρυφών σχολειών που κράτησαν ζωντανή την ελληνική εθνική συνήδειση είναι απλά κατασκευάσματα των μασονικών στοών (βλ. Φιλική εταιρεία) και σκοπό είχαν να δημιουργήσουν το ομοιογεννές και ομόθρησκο ελληνικό έθνος..
Οι "παπάδες" οι οποίοι ποτέ δεν έχασαν καμία εξουσία ούτε επι Τουρκοκρατίας ούτε και μετά ήταν αυτοι που επέβαλαν το δόγμα "Πας Ελλην Χριστιανός - Πας μη Ελλην άπιστος" που ταλαιπωρεί από τοτε κόσμο και κοσμάκη..
Πηγή του κ. Χολέβα είναι τα αρχεία του ΙΜΧΑ. Πως είναι δυνατόν να πιστέψει κάποιος πως δεν είναι άλλη μια πληρωμένη και παραποιημένη αναδημοσίευση απο τις ελληνικές αρχές??
Άλλωστε οι οπλαρχηγοί που αναφέρεις ήταν βλαχόφωνοι στη πληοψηφία τους και όχι σλαβόφωνοι. Πέρα από αυτό δεν αμφισβητεί κανεις πως υπήρχαν Έλληνες και μάλιστα αρκετοί στα αστικά κέντρα της εποχής. Όπως υπηρχαν και πολλοί εβραίοι. Η συντριπτική πλειοψηφία όμως ήταν σλαβόφωνοι με Μακεδονική εθνική συνήδειση...
Αν όπως πιστεύεις εσύ και η συντριπτική πλειοψηφία των ελλήνων σήμερα ότι τα περι Μακεδονίας είναι δημιούργημα του Τιτο.. πως είναι δυνατό στις πηγές σου το 1894.. ο καπ. Ναούμης να αναφέρει:
Μου λέγει ‘’Καπετάν Ναούμ, ελευθερία νά μην περιμένωμεν ούτε από τούς Βουλγάρους. Μόνον εμείς οι Μακεδόνες νά αγωνισθώμεν διά την Μακεδονίαν μας”.
Αναφορά σε Μακεδόνες ως έθνος απο τότε?? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!
PS. Δεν μου λές? Αυτός ο Χολέβας τι σχέση έχει με τον Χολέβα που ήταν υπουργός Ναυτιλίας της Χούντας???
Μηπως είναι το ίδιο και το αυτό πρόσωπο?? Εθνοσωτήρας σαν το Μέρτζο και αυτός?
Τι έγινε ρε Ζέλμπα, βρήκες κι άλλο blog για να αρχίσεις το ίδιο τροπάριο (του αγίου Λιθοξόου το ανάγνωσμα); Δε χρειάζεται, μην ανησυχείς κι εμείς τα έχουμε διαβάσει, κι αυτά, κι άλλα της ΟΑΚΚΕ και άλλων διάφορων αντιρεβιζιονιστικών κομμουνιστικών κομματιδίων και βέβαια τα άπαντα του Βινόζιτου. Παραμορφωθήκαμε... :-)
Γουστάρω που όπου έχεις γράψει τα ίδια και τα ίδια λές: τη μία μιλάς για τους προγόνους σας που έχυσαν το αίμα τους για την ελευθερία του ελληνικού κράτους και μετά μας τα ζαλίζεις για τους ίδιους προγόνους που είχαν και διαμορφωμένη εθνική Μακεδονική συνείδηση εδώ και 100+ χρόνια, πολέμησαν με την ΕΜΕΟ και βρέθηκαν στη χαμένη πλευρά του Εμφυλίου (προφανώς υπό το NOF). Δηλαδή πολέμησαν εναντίον της Ελλάδας και το 1903-1908 και το 1944-49. Μόνο τους μαχητές της Οχράνας και του Κομμιτάτου (αυτούς που ο ήρωας σας ο Γκότσε τους βάφτισε SNOFίτες εν μία νυχτί) δεν προσπάθησες να μας εξοραϊσεις ακόμα. Για πόσο ηλίθιους μας περνάς;
Και αν δε θέλετε να είσαστε "ανύπαρκτοι" (άλλη εξυπνάδα του ελληνικού κράτους που θα τη βρούμε μπροστά μας) αφού νιώθετε "καταπιεσμένοι Μακεδόνες υπό ελληνική κατοχή" στις Ευρωεκλογές (που δεν υπάρχει χαμένη ψήφος γιατί δεν επηρεάζει την καθημερινότητα κανενός μας) ψηφίστε το Βινόζιτο δαγκωτό ώστε να φτάσει τουλάχιστον τους αναθεματισμένους 8χλδ ψήφους κατά προτίμηση εντός Μακεδονίας. Ξεφτύλες, ε ξεφτύλες, ακόμα και σε σφηκοφωλιές νεοκομμιτατζήδων σαν το Πάτελε, το Έξι Σου, το Βοσταρένι, το Ρουσίλοβο, χωριά που όλοι ξέρουν τι καπνό φουμάρουν και δε μπορείτε να βγείτε ούτε καν 2ο κόμμα... Θες να μας πεις πως είστε πιο καταπιεσμένοι και φοβισμένοι από τους Κούρδους στην Τουρκία που ψηφίζουν το εκάστοτε Κουρδικό κόμμα δαγκωτό; Πως θα σας πάρει κανείς στα σοβαρά όταν μας τσαμπουνάτε τι 1 εκ, τι 800χλδ, τι 500χλδ, τι 200χλδ για τους "υπόδουλους Μακεδόνες"; Παρεμπιπτόντως τι έπαθε ο Φιλίποβ και σας κατέβασε τους αριθμούς στο 1/5 τελευταία;
Εδώ για τους ψήφους 150χλδ μουσουλμάνων και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ κάνουν τεμενάδες να βάλουν για υποψηφίους τους εκλεκτούς του προξενείου - για το δικό σας εκατομμύριο τι στο διάτανο...
Πάντως δε μας είπες, το Begajte Grci το χορέψατε τρελλά; Φύγαμε ή ακόμα περιμένετε;
Δημοσίευση σχολίου